keskiviikko 11. maaliskuuta 2009

minun vastustajani, minä

Sinussa itsessäsi on jotain, josta et ole tietoinen. Jotain, jonka olemassaolon kiellät itsellesi, kunnes on liian myöhäistä muuttaa sitä. Se on ainut syy, miksi nouset ylös aamulla. Ainut syy, miksi kestät vittumaista pomoa, verta, hikeä ja kyyneleitä.

Teet näin koska haluat ihmisten huomaavan, miten hyvä, viehättävä, villi ja viisas todella olet.
Pelkää tai ihaile minua, mutta pyydän, pidä minua erikoisena.

Meillä on yhteinen addiktio.
Olemme vain pukuun vangittuja apinoita janoamassa hyväksyntää muilta.


Pahin vihollisesi ja vastustajasi piiloutuu paikkaan, josta viimeiseksi etsit.


Mutta kuka on minun vastustajani?

Jokaisessa pelissä on aina vastustaja. Ja on aina myös uhri.


Elämä on peli, kyl sä huomaat jos keskityt.


Vahvoilla olet silloin, kun tiedät koska olet jälkimmäinen - jotta voit tulla ensin mainituksi.

Täytyy kuitenkin pitää mielessä, että mitä monimutkaisempi on peli, sitä monimutkaisempi on vastustajakin.


Mitä kovempi taistelu, sitä makeampi voitto.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti